Het is nu ma 16 jul 2018, 20:52

hallo iedereen

Hier kun je jezelf voorstellen. Hoeft niet mag wel, maar het is altijd leuk te weten wie je bent.

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015, 02:12
hey,

ik ben dus Davey,en ik woon in Aalst en ben bijna 28.
ben met de hobby al enkele jaren bezig (ong 7jaar)

maar het is dus meer een verslaving bij mij. :D
heb een ZA van 500l,Malawi van 300l en dan nog 1 opgedeeld in 2 van 45l voor garnaaltjes,nl zwarte sakure+atya gabonensis en CB+CR. en nog enkele quarantainebakjes.

dus de nodige diertjes om voor te zorgen,ook nog een dwergkonijntje en 2 dikke poezen;
dus echt al klein dierentuintje.
zou ook nog enkele gifkikkertjes willen houden maar dat is nog in overleg met de vriendin :lol:

heb ook enkele L-nrs zwemmen, een Gibbiceps van 29 cm heb ik al van in het begin,nu wat ziek maar daar heb ik het wel over in een ander topic, een Pterygoplichthys van 15 cm , nog 5 L148 ,2 L066, 4 L411, 2 L183 longfin en 2 grote panaque's nigrolineatus van 10 en 17 cm.

ben niet actief in het kweken,vroeger met mijn malawi's heb ik nog gekweekt maar daar ben ik mee gestopt.

dus bij deze ben ik even voorgesteld en zou zeggen als iemand vragen heeft hoor ik het graag,ben ook actief op aquariumforum,garnalenforum en amazoona. ;)

grtz 8-)
Beheerder
BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2015, 13:33
Hoi welkom, inderdaad aardig dierentuintje.

Gifkikkers zijn inderdaad erg leuk, kan er over meepraten :D
Al idee welke soort(en)?
Groet, John Houthuyzen

Forum Groentje
BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015, 01:02
hey John,

aangename kennismaking;

nee heb nog totaal geen idee van de soorten die verkrijgbaar zijn;
ook weet ik nog niets van de verzorging en dergelijke.
weet juist dat je ze beter haalt bij een hobbykweker dan in de winkel voor de beste info en gezondste diertjes.

maar het leek me echt wel leuk en ga nu zondag naar de beurs hier in aalst (oost-vlaanderen,belgie)

dendro-day genaamd en is van 12.00 tot 17.00 in zaal de brug, hertshage 11-19, 9300 aalst.
en gaat over de kikkertjes.
dus ga ik daar al is mijn licht opsteken en vriendin gaat mee dus dat kan positief uitpakken :lol:

we zijn ook aan het kijken voor een huisje te bouwen dus dan komt er een hele hobbykamer en een 1000l aquarium in de living,grote dromen dus 8-)
en op de kamer mag ik doen en laten wat ik wil want alles verhuisd mee en er is nog plaats over dus dat komt wel goed :D

welke heb jij zitten en heb je al enkele tips mss?
het is zeker niet de bedoeling om de moeilijkst te houden soorten te nemen of met de diertjes te kweken,
maar een nieuwe uitdaging is altijd leuk ;)

grtz 8-)
Beheerder
BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015, 23:41
Heb zelf nog enkele dendrobates auratus zitten, rest is al van ouderdom gestorven.
Wacht tot deze dood zijn en ga dan andere soortjes kopen, geen idee welke nog.
Makkelijke en redelijk goedkoop soortje is de tricolor, deze zie en hoor je altijd.
Groet, John Houthuyzen

Keer terug naar Stel je even voor